Z każdym miesiącem mBank odnotowuje wyraźny wzrost deponowanych przez osoby fizyczne oraz mikroprzedsiębiorstwa oszczędności, oferując bardzo korzystne warunki dla ponad 361 tys. Klientów. Stały progres wartości depozytów, liczby Klientów i rachunków (obecnie ponad 436 tys.) jest potwierdzeniem prawidłowo wybranego modelu biznesowego, w którego centrum znajduje się Klient.
Dynamika przyrostu depozytów zgromadzonych w mBanku w 2002 roku w porównaniu do stanu na koniec 2001 roku wyniosła 76,3%, przyrost rachunków w tym okresie to ponad 111,7%, a Klientów 131,8%. Wartość środków zdeponowanych na rachunkach w mBanku wzrosła w ubiegłym roku o 791 mln zł. mBank osiągnął 45% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim sektorze bankowym w okresie od początku stycznia do końca sierpnia 2002 roku.
Obecnie udział depozytów mBanku w wartości depozytów gospodarstw domowych w polskim systemie bankowym to blisko 1%. Do końca br. mBank planuje pozyskać ponad 2,6 mld. zł.
„Obserwujemy obecnie znikomy przyrost liczby Klientów tradycyjnej bankowości detalicznej oraz niespotykany dotychczas spadek wartości depozytów w systemie bankowym, rzędu blisko 8 mld zł w ubiegłym roku. Jest to wyraźny sygnał, że obsługa wyłącznie okienkowa oraz tradycyjny model prowadzenia biznesu bankowego przestają być atrakcyjne, a rynek osiągnął poziom nasycenia. Tymczasem bankowość elektroniczna przeżywa bardzo dynamiczny rozwój. Zachowanie naszych Klientów – powierzających nam swoje oszczędności, potwierdza zasadność przedsięwzięcia, jakim jest mBank. Rynek zweryfikował potrzebę „banku innego niż wszystkie”. Nowatorstwo i atrakcyjność oferty, jaką kierujemy do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej oraz wygodny dostęp do rachunków, my otrzymujemy zaufanie i depozyty” zaznacza Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, odpowiedzialny za prowadzenie mBanku.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!