3.64 mln zł K2 Internet za trzy kwartały

W pierwszych 9 miesiącach b.r. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 3,64 mln PLN, co stanowi wzrost o ponad 64% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ciągu trzech kwartałów spółka przekroczyła poziom sprzedaży uzyskany w całym roku 2002 razem.

Zarząd K2 Internet oczekuje, że plan finansowy na bieżący rok zakładający sprzedaż w wysokości 5,5 miliona złotych przy marży operacyjnej 10% zostanie przekroczony. Sprzyjać temu będzie tradycyjnie dobry dla całej branży czwarty kwartał.

W trzecim kwartale K2 Internet nawiązała współpracę z firmami Michelin i PZU Życie. Dołączyły one do grupy klientów pozyskanych we wcześniejszych miesiącach b.r. obejmującej: GE Capital Bank, Crowley, Kompanię Piwowarską, Deutsche Bank PBC, KFC (Amrest) oraz Schering.
Aktualnie K2 finalizuje negocjacje zmierzające do podpisania umów z kilkoma kolejnymi firmami.

W efekcie sukcesów na konkursach reklamowych, K2 Internet zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji interaktywnych w Polsce według prestiżowego tytułu branżowego Media i Marketing Polska (MiMP, 2-15.10.03).

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top