34 tysiące Europejczyków poparło zainicjowaną przez Reader’s Digest ogólnoeuropejską kampanię na rzecz wprowadzenia w sieci przycisku bezpieczeństwa. Celem akcji jest zapewnienie dzieciom w Europie ochrony przed grasującymi w internecie pedofilami.
W każdej chwili z internetu korzysta około 14,6 miliona użytkowników poniżej 17. roku życia. Pedofile dobrze o tym wiedzą i wykorzystują internet, by wyszukiwać, wabić i krzywdzić dzieci. Aby przeciwdziałać temu zjawisku, miesięcznik Reader’s Digest rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię. W tym celu stworzył złożony z 5 pytań sondaż dostępny na stronie: www.protectchildrenonthenet.com , który może przyczynić się do zapewnienia dzieciom większego bezpieczeństwa w sieci. Ankieta cieszy się coraz większym zainteresowaniem opinii publicznej – wypełniło ją 34 tysiące Europejczyków.
Wyniki sondażu Reader’s Digest przedstawi Komisji Europejskiej, parlamentarzystom poszczególnych krajów i decydentom w branży internetowej w Europie. Oprócz sondażu na stronach internetowych, Reader’s Digest otworzyło na Facebooku platformę ułatwiającą międzynarodową dyskusję publiczną i angażowanie się w akcję (www.facebook.com/internetsafetybutton).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.