Autosalon24.pl negocjuje wysokie rabaty w imieniu swoich klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Partnerami Autosalonu24.pl są autoryzowani dilerzy, działający w Polsce. Serwis wystartował oficjalnie 1 lutego 2011 roku. Oferta obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce.
– Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie directowe platformy zakupu samochodów. Firmy o podobnym profilu jak nasza funkcjonują z powodzeniem we Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień www.autosalon24.pl różni się od pojawiających się na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta w polskiej konfiguracji i u polskiego dilera. Zainteresowani zakupem nie muszą czekać, aż zbierze się grupa 2 czy 3 klientów chętnych do zakupu danego samochodu lub modelu – jak to ma miejsce w przypadku operatorów specjalizujących się w aranżacji zakupów zbiorowych. Prezentowane ceny Autosalonu24.pl dotyczą pojedynczych samochodów. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie nasza oferta zostanie rozszerzona o samochody używane oferowane przez autoryzowanych dilerów – wyjaśnia Łukasz Gębski Prezes Zarządu Autodirect S.A.,spółki zarządzającej serwisem autosalon24.pl.
Zadaniem Autosalon24.pl jest wynegocjowanie najlepszej ceny. Serwis bezpośrednio nie sprzedaje samochodów i nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej kwoty za oferowane auta – pieniądze wpłacane są bezpośrednio do dilera. Jako wyspecjalizowana firma doradcza Autosalon24.pl, oferuje klientom pomoc w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty. Diler wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio od dilera albo Autosalon24.pl organizuje transport pojazdu „pod drzwi”.
Autosalon24.pl współpracuje z polskimi dilerami, stąd gwarancja, że zamawiane samochody są przygotowane dla klientów z polskiego rynku (nie ma konieczności przeróbek, instrukcje są dostępne w języku polskim). Klienci nie muszą martwić się o kursy walutowe, opłacenie akcyzy oraz odprawę samochodu.
– Klientów firmowych zapraszamy na naszą stronę B2B www.auto-direct.net. Nasi klienci mogą uzyskać wsparcie w zakresie zakupu floty aut firmowych, kontraktacji usług z zakresu zarządzania i eksploatacji flot samochodowych oraz doradztwa w obszarze przeprowadzania tego typu przetargów – dodaje Krzysztof Lis, Dyrektor Handlowy Spółki.
Wysokość rabatów udzielanych przez Autosalon24.pl jest bardzo różna, w zależności od marki, typu i modelu samochodu. – Podczas sprzedaży bogato wyposażonego BMW serii X5 udało się nam wynegocjować rabat w wysokości 10% na samochód zamawiany indywidualnie. Przy zakupie jednego auta klient uzyskał ponad 30’000 PLN rabatu, nabył opony i ubezpieczenie. Zakup został sfinansowany leasingiem – mówi Łukasz Gębski. – Inny klient nabył Opla Insignię CDTI z rabatem, który w tym przypadku przekroczył 20% (auto nie było oferowane w ramach akcji wyprzedażowej rocznika).
Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić przy wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.