Autosalon24.pl negocjuje wysokie rabaty w imieniu swoich klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Partnerami Autosalonu24.pl są autoryzowani dilerzy, działający w Polsce. Serwis wystartował oficjalnie 1 lutego 2011 roku. Oferta obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce.
– Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie directowe platformy zakupu samochodów. Firmy o podobnym profilu jak nasza funkcjonują z powodzeniem we Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień www.autosalon24.pl różni się od pojawiających się na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta w polskiej konfiguracji i u polskiego dilera. Zainteresowani zakupem nie muszą czekać, aż zbierze się grupa 2 czy 3 klientów chętnych do zakupu danego samochodu lub modelu – jak to ma miejsce w przypadku operatorów specjalizujących się w aranżacji zakupów zbiorowych. Prezentowane ceny Autosalonu24.pl dotyczą pojedynczych samochodów. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie nasza oferta zostanie rozszerzona o samochody używane oferowane przez autoryzowanych dilerów – wyjaśnia Łukasz Gębski Prezes Zarządu Autodirect S.A.,spółki zarządzającej serwisem autosalon24.pl.
Zadaniem Autosalon24.pl jest wynegocjowanie najlepszej ceny. Serwis bezpośrednio nie sprzedaje samochodów i nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej kwoty za oferowane auta – pieniądze wpłacane są bezpośrednio do dilera. Jako wyspecjalizowana firma doradcza Autosalon24.pl, oferuje klientom pomoc w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty. Diler wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio od dilera albo Autosalon24.pl organizuje transport pojazdu „pod drzwi”.
Autosalon24.pl współpracuje z polskimi dilerami, stąd gwarancja, że zamawiane samochody są przygotowane dla klientów z polskiego rynku (nie ma konieczności przeróbek, instrukcje są dostępne w języku polskim). Klienci nie muszą martwić się o kursy walutowe, opłacenie akcyzy oraz odprawę samochodu.
– Klientów firmowych zapraszamy na naszą stronę B2B www.auto-direct.net. Nasi klienci mogą uzyskać wsparcie w zakresie zakupu floty aut firmowych, kontraktacji usług z zakresu zarządzania i eksploatacji flot samochodowych oraz doradztwa w obszarze przeprowadzania tego typu przetargów – dodaje Krzysztof Lis, Dyrektor Handlowy Spółki.
Wysokość rabatów udzielanych przez Autosalon24.pl jest bardzo różna, w zależności od marki, typu i modelu samochodu. – Podczas sprzedaży bogato wyposażonego BMW serii X5 udało się nam wynegocjować rabat w wysokości 10% na samochód zamawiany indywidualnie. Przy zakupie jednego auta klient uzyskał ponad 30’000 PLN rabatu, nabył opony i ubezpieczenie. Zakup został sfinansowany leasingiem – mówi Łukasz Gębski. – Inny klient nabył Opla Insignię CDTI z rabatem, który w tym przypadku przekroczył 20% (auto nie było oferowane w ramach akcji wyprzedażowej rocznika).
Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić przy wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.