Autosalon24.pl wystartował

Opublikowano: 4 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Autosalon24.pl negocjuje wysokie rabaty w imieniu swoich klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Partnerami Autosalonu24.pl są autoryzowani dilerzy, działający w Polsce. Serwis wystartował oficjalnie 1 lutego 2011 roku. Oferta obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce.

Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie directowe platformy zakupu samochodów. Firmy o podobnym profilu jak nasza funkcjonują z powodzeniem we Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, a także w  Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień www.autosalon24.pl różni się od pojawiających się na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta w polskiej konfiguracji i u polskiego dilera. Zainteresowani zakupem nie muszą czekać, aż zbierze się grupa 2 czy 3 klientów chętnych do zakupu danego samochodu lub modelu – jak to ma miejsce w przypadku operatorów specjalizujących się w aranżacji zakupów zbiorowych. Prezentowane ceny Autosalonu24.pl dotyczą pojedynczych samochodów. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie nasza oferta zostanie rozszerzona o samochody używane oferowane przez autoryzowanych dilerów – wyjaśnia Łukasz Gębski Prezes Zarządu Autodirect S.A.,spółki zarządzającej serwisem autosalon24.pl.
Autosalon24.pl wystartował 1
Zadaniem Autosalon24.pl jest wynegocjowanie najlepszej ceny. Serwis bezpośrednio nie sprzedaje samochodów i nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej kwoty za oferowane auta – pieniądze wpłacane są bezpośrednio do dilera. Jako wyspecjalizowana firma doradcza Autosalon24.pl, oferuje klientom pomoc w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty. Diler wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio od dilera albo Autosalon24.pl organizuje transport pojazdu „pod drzwi”.

Autosalon24.pl współpracuje z polskimi dilerami, stąd gwarancja, że zamawiane samochody są  przygotowane dla klientów z polskiego rynku (nie ma konieczności przeróbek, instrukcje są dostępne w języku polskim). Klienci nie muszą martwić się o kursy walutowe, opłacenie akcyzy oraz odprawę samochodu.

– Klientów firmowych zapraszamy na naszą stronę B2B www.auto-direct.net. Nasi klienci mogą uzyskać wsparcie w zakresie zakupu floty aut firmowych, kontraktacji usług z zakresu zarządzania i eksploatacji flot samochodowych oraz doradztwa w obszarze przeprowadzania tego typu przetargów
– dodaje Krzysztof Lis, Dyrektor Handlowy Spółki.

Wysokość rabatów udzielanych przez Autosalon24.pl jest bardzo różna, w zależności od marki, typu i modelu samochodu. – Podczas sprzedaży bogato wyposażonego BMW serii X5 udało się nam wynegocjować rabat w wysokości 10% na samochód zamawiany indywidualnie. Przy zakupie jednego auta klient uzyskał ponad 30’000 PLN rabatu, nabył opony i ubezpieczenie. Zakup został sfinansowany leasingiem – mówi Łukasz Gębski. – Inny klient nabył Opla Insignię CDTI z rabatem, który w tym przypadku przekroczył 20% (auto nie było oferowane w ramach akcji wyprzedażowej rocznika).

Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić przy wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.

Hanna LaskowskaAutosalon24.pl wystartował

Podziel się!

O autorze

hania