Autosalon24.pl negocjuje wysokie rabaty w imieniu swoich klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Partnerami Autosalonu24.pl są autoryzowani dilerzy, działający w Polsce. Serwis wystartował oficjalnie 1 lutego 2011 roku. Oferta obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce.
– Nasz model biznesowy jest adaptacją dobrze rozwiniętych i sprawdzonych w krajach Europy Zachodniej rozwiązań handlowych. Niewątpliwie bezpośrednią inspiracją były francuskie directowe platformy zakupu samochodów. Firmy o podobnym profilu jak nasza funkcjonują z powodzeniem we Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, a także w Stanach Zjednoczonych. Platforma zamówień www.autosalon24.pl różni się od pojawiających się na polskim rynku serwisów tym, że umożliwia zamówienie i zakup auta w polskiej konfiguracji i u polskiego dilera. Zainteresowani zakupem nie muszą czekać, aż zbierze się grupa 2 czy 3 klientów chętnych do zakupu danego samochodu lub modelu – jak to ma miejsce w przypadku operatorów specjalizujących się w aranżacji zakupów zbiorowych. Prezentowane ceny Autosalonu24.pl dotyczą pojedynczych samochodów. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie nasza oferta zostanie rozszerzona o samochody używane oferowane przez autoryzowanych dilerów – wyjaśnia Łukasz Gębski Prezes Zarządu Autodirect S.A.,spółki zarządzającej serwisem autosalon24.pl.
Zadaniem Autosalon24.pl jest wynegocjowanie najlepszej ceny. Serwis bezpośrednio nie sprzedaje samochodów i nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej kwoty za oferowane auta – pieniądze wpłacane są bezpośrednio do dilera. Jako wyspecjalizowana firma doradcza Autosalon24.pl, oferuje klientom pomoc w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty. Diler wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio od dilera albo Autosalon24.pl organizuje transport pojazdu „pod drzwi”.
Autosalon24.pl współpracuje z polskimi dilerami, stąd gwarancja, że zamawiane samochody są przygotowane dla klientów z polskiego rynku (nie ma konieczności przeróbek, instrukcje są dostępne w języku polskim). Klienci nie muszą martwić się o kursy walutowe, opłacenie akcyzy oraz odprawę samochodu.
– Klientów firmowych zapraszamy na naszą stronę B2B www.auto-direct.net. Nasi klienci mogą uzyskać wsparcie w zakresie zakupu floty aut firmowych, kontraktacji usług z zakresu zarządzania i eksploatacji flot samochodowych oraz doradztwa w obszarze przeprowadzania tego typu przetargów – dodaje Krzysztof Lis, Dyrektor Handlowy Spółki.
Wysokość rabatów udzielanych przez Autosalon24.pl jest bardzo różna, w zależności od marki, typu i modelu samochodu. – Podczas sprzedaży bogato wyposażonego BMW serii X5 udało się nam wynegocjować rabat w wysokości 10% na samochód zamawiany indywidualnie. Przy zakupie jednego auta klient uzyskał ponad 30’000 PLN rabatu, nabył opony i ubezpieczenie. Zakup został sfinansowany leasingiem – mówi Łukasz Gębski. – Inny klient nabył Opla Insignię CDTI z rabatem, który w tym przypadku przekroczył 20% (auto nie było oferowane w ramach akcji wyprzedażowej rocznika).
Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić przy wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.