1 lutego 2001 roku wystartowało oficjalnie przedsięwzięcie, którego celem było i jest łączenie serwisów pod jedną marką. Początkowo całe przedsięwzięcie miało formę amatorsko-hobbistyczną i nie przynoszącą przychodów, a tym bardziej zysków. Prawdziwy rozwój portalu zaczął się z początkiem 2002 roku, gdy podjęto decyzję o przekształceniu formy amatorskiej w biznesową. Od lipca 2004 roku portal skutecznie podnosi oglądalność, która rośnie dosłownie z miesiąca na miesiac o około 100 tys. użytkowników miesięcznie. Według stat.pl (GemiusTraffic) w lipcu notował 673 tys. unikalnych użytkowników, a w styczniu 2005 roku już 1,35 mln co daje dwukrotny wzrost oglądalności w ciągu pół roku i wzrost o 200 tys. unikalnych użytkowników w stosunku do grudnia 2004.
Portal od kilku miesięcy skutecznie odświeża swój wizerunek, a dowodem na to jest poprawa jakościowa jaka następuje i ciągły przyrost użytkowników. Gery.pl to jedno z niewielu na taką skalę przedsięwzięć internetowych, które rozwinęło się z środków własnych bez początkowych inwestycji.
W ciągu 4 lat portal wyprzedził wiele serwisów pretendujących do miana dużych portali i dziś według ostatnich badań PBI zajmuje mocną 6 pozycję.
'W chwili obecnej nasz rozwój na tyle nabrał tempa, że w tym roku bez problemu osiągniemy 5 pozycję pokonując zasięgiem duży znany portal przed nami. Najważniejsze jest w tym, że główny zasięg robią nam serwisy bogate w treści, a nie usługi darmowe, które dopiero zamierzamy wprowadzić co istotnie wpłynie na dalszy dynamiczny rozwój portalu i wtedy na pewno zawalczymy o najwyższą pozycję.’ – stwierdza Gerard Grech, właściciel portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.