Agencja informacyjna Reuters uruchomiła nową sekcję w obrębie swojej witryny pod nazwą Social Pulse. Firma nazywa ją „centrum mediów społecznościowych”.
Specjalna sekcja poświęcona jest informacjom publikowanym na Twitterze czy Facebooku przez dziennikarzy, biznesmenów i menadżerów. Będą się w niej wyświetlać artykuły i newsy wywołujące dyskusje w środowisku dziennikarskim. Dodatkowo, Social Pulse ma zostać poświęcony głównym postaciom występującym w mediach społecznościowych. Dzięki Social Pulse będzie istniała możliwość śledzenie tematów i osób, które mają największy wpływ na to, co dzieje się na rynku mediów społecznościowych.
Analiza mediów społecznościowych będzie dokonywana przez agencję Reuters przy użyciu istniejących narzędzi, które zostały udostępnione jej dzięki zawiązaniu partnerstwa z firmami zajmującymi się tą dziedziną od dawna. Moduł Social Pulse wspiera Percolate, a agencja skorzystała także z wykresów nastrojów społecznych wobec danej firmy lub organizacji, udostępnionych przez WiseWindow.
Razem z serwisem Klout, agencja Reuters przygotowała ranking 50 najważniejszych w mediach społecznościowych dyrektorów zarządzających. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazł się Pete Cashmore, twórca Mashable.com, na drugim Oprah Winfrey, a na trzecim Rupert Murdoch.
Dziennikarze Agencji Reuters będą śledzili wpisy na Twitterze i Facebooku, wskazując najważniejsze informacje i tematy poruszane przez sławnych ludzi w branży. Agencja Reuters wykonała krok naprzód w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych do kształtowania cyklów wiadomości. Dotychczas, agencja prowadziła inną politykę w odniesieniu do mediów społecznościowych.
Najprawdopodobniej, wybór czołowych tematów na stronę główną pozostanie jednak w rękach redaktorów Reutera.
źródło: readwriteweb.com
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.