26 stycznia rozpoczął się siódmy rok działalności jednego z najstarszych polskich Serwisów Informacyjnych poświęconych tematyce eCommerce – e-biznes.pl.
Na łamach serwisu e-biznes.pl można codziennie przeczytać najnowsze informacje, fachowe tematyczne raporty, wywiady, przejrzeć codzienny przegląd prasy, jak również wymienić swoje poglądy na temat eCommerce na forum. W serwisie znajduje się bogata baza informacji dla małych i średnich przedsiębiorstw takich, jak: informacje o hostingu, rejestracji domen, wzory umów, księgowość online, książka telefoniczna, a nawet założyć sklep internetowy. Do zasobów e-biznes.pl możliwy jest dostęp za pomocą urządzeń mobilnych: PDA (strony WWW dedykowane dla PDA, AvantGo, RedFish) i telefonów komórkowych (WAP i SMS).
Od początku 1999 roku opublikowano i zarchiwizowano w bazie e-biznes.pl ponad 10 tys. informacji z dziedziny eCommerce, a katalog stron internetowych zawiera wpisów firm już ponad 700. Obecnie e-biznes.pl posiada ponad 1500 stałych Czytelników newslettera, do których systematycznie docierają informacje z internetowego rynku. Czytelnicy e-biznes.pl to z jednej strony studenci oraz aktywni uczestnicy rynku internetowego: właściciele firm, pracownicy agencji reklamowych oraz dziennikarze. Miesięcznie serwis odwiedza średnio 18 tysięcy użytkowników. Największa ilość odwiedzin przypadła na styczeń 2005 roku – ponad 22 tysiące użytkowników. Ponad 20 tysięcy z nich to nowi użytkownicy. 98,57 % odsłon przypada na kontynent europejski, 1,43 % stanowią odpowiednio: Ameryka Północna i Środkowa, Azja, Australia oraz Afryka. Ciekawostką jest brak wejść z Ameryki Południowej. Najwiekszą poczytnością serwis cieszy się w mazowieckim – 30,68%, łódzkim (11,34%), śląskie (11,13%) oraz dolnośląskim (9,03%), a najmniejszą w województwie świętokrzyskim (0,76%) i lubuskim (0,93 %). Pod względem czytelnictwa miast w Warszawie z serwisu korzysta 29,01 % Internautów, a we Wrocławiu – 6,95 % oraz w Krakowie – 6,04 %.
Początkowo w 1999 roku serwis był pomyślany skromnie, rozwijał się powoli i systematycznie, dziś jest głównym źródłem informacji, stanowi źródło dla wielu innych serwisów internetowych takich jak: serwis Gospodarka portalu – www.gazeta.pl, Panorama Biznesu portalu – www.pf.pl, giełda ofert B2B – www.OPENKontakt.com. Firma współpracuje również z licznymi serwisami internetowymi takimi, jak: Pracuj.pl, ITPress.pl, IDMnet, EuroInTrade, ERPreview.pl, czy Software Konferencje. Swego rodzaju specjalnością serwisu jest patronowanie wszystkim ważniejszym konferencjom i seminariom poświęconym rozwiązaniom informatycznym dla firm z branży IT.
'W ciągu 6 lat serwis przeszedł wiele zmian, główny profil działalności pozostał jednak niezmieniony. Niedawno główny dział informacji został rozbudowany o nowe sekcje poświęcone m.in. ERP, wyjazdom służbowym, technologii czy też GSM. W najbliższym okresie Czytelnicy będą mogli również skorzystać z nowej wersji popularnego działu Download, w którym będą zamieszczane najważniejsze raporty i opracowania dotyczące Internetu.’ – stwierdził Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.