W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży
w wysokości 3,85 mln złotych, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 60%. Z kolei wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł. przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.
W pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych znacznie rozszerzyła zakres obsługi, realizując np. aż 4 nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola oraz spektakularny projekt dla Nokia – www.moBlog.pl – będący pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w świecie serwisów mobilnych blogów.
W pierwszym półroczu b.r., zrealizowano projekty i usługi internetowe dla takich marek jak Bankier.pl, EDEN, Link4, SANITEC Koło, Softbank, PZU Życie. Wykonano także oparty na platformie SharePoint Server portal korporacyjny dla koncernu farmaceutycznego US Pharmacia oraz szereg prezentacji multimedialnych m.in. dla Banku Millennium oraz firmy Dialog. Z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów spotkała się oferta usług public relations on-line – K2 zrealizowała już projekty ePR dla: Nokia, Ikea oraz marki Eden.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.