W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży
w wysokości 3,85 mln złotych, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 60%. Z kolei wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł. przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.
W pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych znacznie rozszerzyła zakres obsługi, realizując np. aż 4 nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola oraz spektakularny projekt dla Nokia – www.moBlog.pl – będący pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w świecie serwisów mobilnych blogów.
W pierwszym półroczu b.r., zrealizowano projekty i usługi internetowe dla takich marek jak Bankier.pl, EDEN, Link4, SANITEC Koło, Softbank, PZU Życie. Wykonano także oparty na platformie SharePoint Server portal korporacyjny dla koncernu farmaceutycznego US Pharmacia oraz szereg prezentacji multimedialnych m.in. dla Banku Millennium oraz firmy Dialog. Z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów spotkała się oferta usług public relations on-line – K2 zrealizowała już projekty ePR dla: Nokia, Ikea oraz marki Eden.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!