Dobrekonopie.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 13 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sklep internetowy dobrekonopie.pl zaprezentował nową odsłonę graficzną. Zmiany związane mają być z rozwojem firmy, która nie tylko unowocześnia design i funkcjonalności sklepu, ale też przeszła rebranding i wprowadza na rynek nowe, własne produkty. Właściciele marki zapowiadają dynamiczny rozwój.

DobreKonopie_logo_redSklep internetowy dobrekonopie.pl działa od grudnia 2014. Dotychczas sprzedawał całą gamę wyrobów z konopi przemysłowych, pochodzących przede wszystkim od zagranicznych producentów. Od kwietnia, sklep ruszył w zupełnie nowej odsłonie graficznej, a jego oferta ma być systematycznie wzbogacana o nowe wyroby produkowane w Polsce.

Zdrowe produkty z konopi przemysłowych cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków, dlatego chcemy dostarczać je w nowoczesnej, funkcjonalnej i jak najatrakcyjniejszej formie – mówi Ewa Gryt, założycielka i właścicielka marki Dobre Konopie. Zmienia się także sama marka Dobre Konopie, która już wkrótce będzie firmowana nowym logotypem. Za rebranding odpowiada warszawskie studio projektowania komunikacji wizualnej Sadaj Studio.

Nowa wizualna forma brandu Dobre Konopie, to przede wszystkim nawiązanie do natury, z której firma czerpie składniki swoich produktów. Prosta forma godła podkreśla nowoczesny sposób spojrzenia na tematykę przetwórstwa konopi, oraz pośrednio nawiązuje do kształtu liści tej rośliny mówi twórca identyfikacji, Paweł Sadaj. Dodaje, że sporym wyzwaniem był fakt, że liść konopi sam w sobie jest już od lat rozpoznawalną ikoną funkcjonującą w naszej kulturze.

Dobrekonopie.pl w tej chwili sprzedają tylko część dostępnych wyrobów, ale właścicielka marki, zapowiada stałe poszerzanie asortymentu.

Dawid ZarazińskiDobrekonopie.pl w nowej odsłonie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.