Konkurs zorganizowany przez MNI Premium potrwa od 26 lipca do 22 sierpnia. W SMS-ową akcję zaangażowali się trzej operatorzy komórkowi – ERA, ORANGE i PLUS. W konkursie będzie można wygrać 7 000 nagród o łącznej wartości ponad 250 000 zł.
Szerokie dotarcie konkursu zapewniają patroni medialni – Super Express, Wirtualna Polska, MTV, Viva, VH1, Comedy Central i współpraca z Polskim Radiem BIS. To z tych mediów oraz z akcji promocyjnych operatorów uczestnicy konkursu dowiedzą się, na jaki numer powinni wysłać smsem odpowiednie hasło, aby wygrać nagrodę. Zaangażowanie operatorów telefonii komórkowej oraz mediów o różnorodnych grupach docelowych to pomysł i efekt pracy MNI Premium. Firma, będąc częścią giełdowej Grupy MNI S.A., specjalizuje się w dużych projektach wykorzystujących telefonię mobilną i stacjonarną.
„Dla MNI Premium to świetna okazja, aby pokazać potencjał firmy, która sprawnie i profesjonalnie obsługuje największe w Polsce akcje marketingowe z wykorzystaniem usług mobilnych.” – komentuje Dariusz Adamczyk, Kierownik Projektów Multimedialnych MNI Premium.
Nagrody będą przyznawane co trzy minuty – stąd właśnie nazwa konkursu „Trzy minuty”. Podczas trwania akcji przewidziane są również kumulacje. Wtedy wygrane będą padać co minutę. Wygrać można zarówno wartościowy sprzęt RTV, jak i tak zwane „nagrody jokery” – Forda Fusion lub kwotę 10 000 zł. Każdy uczestnik otrzyma również nagrodę gwarantowaną – kontent mobilny od MNI Premium.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.