Ruszył nowy, polski system do badania oraz analiz Internetu stworzony przez firmę Lege Artis Sp. z o.o. Rozwiązanie to umożliwia m.in. analizę struktury i atrakcyjności serwisu, sprawdzenie zachowań użytkowników czy poznanie pozycji serwisu w Internecie.
System 7point najlepiej określa siedem niestandardowych rozwiązań (http://www.7point.pl/CoNasWyroznia.html), jakie zaproponowali jego twórcy.
Są to m.in. statystyki pojedynczych adresów url, możliwość wybierania dowolnego zakresu czasu – można oglądać dane obejmujące dowolny dzień, miesiąc lub rok czy też monitorowanie statystyk wielu domen w ramach jednego konta.
W 7point istnieje także możliwość liczenia statystyk dla aliasów/mirrorów zarejestrowanej domeny, bez konieczności rejestrowania ich jako osobne. Warunkiem jest jedynie to, by witryny zamieszczone pod tymi adresami nie różniły się zawartością od tej głównej, zarejestrowanej w systemie statystyk.
Warty uwagi jest interfejs aplikacji (zaprojektowany w ten sposób, by móc wygodnie i szybko po nim się poruszać). Ułatwione zostało przełączanie pomiędzy widokami przedstawiającymi te same dane w różnych kontekstach, zaprojektowano system filtrowania wyników oraz udostępniono ulubione widoki (dzięki którym można w szybki sposób dotrzeć do najczęściej oglądanych).
Jak twierdzi Rafał Wawak, Prezes 7point, autorom systemu zależało na stworzeniu profesjonalnego i zarazem przyjaznego narzędzia do badania i kreowania zachowań konsumenckich. „Mamy nadzieję, że udało nam się osiągnąć ten cel” – dodał Wawak.
7point zaprojektowany został głównie z myślą o webmasterach i marketerach.
Projektem pilotażowym tej usługi był NEOSTAT. Okres jego funkcjonowania, to czas poświęcony przede wszystkim na badania i testy. Przez 12 miesięcy zespół Lege Artis analizował i usprawniał funkcjonalność systemu.
Do grona klientów 7point należą już m.in. militaria.pl, e-solutions czy e-markt.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.