Liczba Klientów korzystających z oferty mBIZNES w mBanku od początku roku wzrosła o ponad 40%.
„Coraz więcej firm poszukuje nowoczesnych i wygodnych rozwiązań w zarządzaniu finansami, dlatego rynek MSP będzie należał do tych, którzy jako pierwsi zaproponują atrakcyjną i dobrze skonstruowaną ofertę. mBank to rozumie i dlatego dokładamy wszelkich starań, aby również w sektorze biznesowym wprowadzać pionierskie, nowoczesne, a przede wszystkim odpowiadające oczekiwaniom Klientów rozwiązania. Brak większości opłat, dostęp do banku przez kanały elektroniczne 24 h na dobę, korzystne oprocentowanie oraz stała kontrola stanu konta w serwisie transakcyjnym – to są zdecydowane atuty naszej oferty.” – dodaje Marek Piotrowski – odpowiedzialny za produkty dla firm w mBanku.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!