Ruszył wspólny projekt doradców Open Finance i telewizji TVN CNBC Biznes – cykl „Pełny portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze”. W ramach współpracy, analitycy firmy omawiają najważniejsze zagadnienia dotyczące finansów osobistych.
„Pełny Portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” to cykl, w którym codziennie na antenie TVN CNBC Biznes, a w każdy czwartek także w TVN24, analitycy Open Finance mówią o tym, jak mieć pełny portfel. W programie eksperci – Emil Szweda, Mateusz Ostrowski, Aleksandra Łukasiewicz, Bernard Waszczyk i Adam Nożykowski – w prosty i jasny sposób tłumaczą zasady rządzące rynkiem finansowym oraz odpowiadają na pytania widzów i internautów.
Tematyka „Pełnego portfela” została podzielona na pięć osobnych bloków tematycznych, dotyczących m.in. zarządzania pieniędzmi, funduszy inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych i nieruchomości, oraz innych propozycji rynku finansowego, przedstawianych od poniedziałku do piątku w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” ok. godz. 19.50.
Na potrzeby projektu „Pełny portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” w TVN CNBC Biznes, została uruchomiona specjalna strona internetowa w portalu TVN24.pl (http://www.tvn24.pl/, zakładka „Fakty Ludzie Pieniądze”), będąca platformą komunikacji pomiędzy widzami, a twórcami programu. W trakcie trwania audycji, można także telefonować do redakcji.
– Chcemy, aby widzowie mieli aktywny udział w powstawaniu naszego cyklu, dlatego proponujemy im możliwość kontaktu oraz zachęcamy do dyskusji w Internecie – mówi Krzysztof Olszewski, koordynujący projekt ze strony Open Finance. – Wierzymy, że dzięki udziałowi w programie najlepszych ekspertów, odpowiemy na wszystkie ważne pytania – w tym to najważniejsze: jak mieć pełny portfel? – dodaje.
Programem „Pełny portfel” Open Finance rozpoczyna długoterminową współpracę z TVN CNBC Biznes, TVN24 oraz portalem TVN24.pl. Firma zdecydowała się także na działania reklamowe, obejmujące m.in. sponsoring i emisje spotów reklamowych. Projekt koordynuje dom mediowy MPG, obsługujący Open Finance w zakresie zakupu mediów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.