Ruszył wspólny projekt doradców Open Finance i telewizji TVN CNBC Biznes – cykl „Pełny portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze”. W ramach współpracy, analitycy firmy omawiają najważniejsze zagadnienia dotyczące finansów osobistych.
„Pełny Portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” to cykl, w którym codziennie na antenie TVN CNBC Biznes, a w każdy czwartek także w TVN24, analitycy Open Finance mówią o tym, jak mieć pełny portfel. W programie eksperci – Emil Szweda, Mateusz Ostrowski, Aleksandra Łukasiewicz, Bernard Waszczyk i Adam Nożykowski – w prosty i jasny sposób tłumaczą zasady rządzące rynkiem finansowym oraz odpowiadają na pytania widzów i internautów.
Tematyka „Pełnego portfela” została podzielona na pięć osobnych bloków tematycznych, dotyczących m.in. zarządzania pieniędzmi, funduszy inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych i nieruchomości, oraz innych propozycji rynku finansowego, przedstawianych od poniedziałku do piątku w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” ok. godz. 19.50.
Na potrzeby projektu „Pełny portfel” w magazynie „Fakty Ludzie Pieniądze” w TVN CNBC Biznes, została uruchomiona specjalna strona internetowa w portalu TVN24.pl (http://www.tvn24.pl/, zakładka „Fakty Ludzie Pieniądze”), będąca platformą komunikacji pomiędzy widzami, a twórcami programu. W trakcie trwania audycji, można także telefonować do redakcji.
– Chcemy, aby widzowie mieli aktywny udział w powstawaniu naszego cyklu, dlatego proponujemy im możliwość kontaktu oraz zachęcamy do dyskusji w Internecie – mówi Krzysztof Olszewski, koordynujący projekt ze strony Open Finance. – Wierzymy, że dzięki udziałowi w programie najlepszych ekspertów, odpowiemy na wszystkie ważne pytania – w tym to najważniejsze: jak mieć pełny portfel? – dodaje.
Programem „Pełny portfel” Open Finance rozpoczyna długoterminową współpracę z TVN CNBC Biznes, TVN24 oraz portalem TVN24.pl. Firma zdecydowała się także na działania reklamowe, obejmujące m.in. sponsoring i emisje spotów reklamowych. Projekt koordynuje dom mediowy MPG, obsługujący Open Finance w zakresie zakupu mediów.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!