Portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu odwiedziło we wrześniu blisko 900 tysięcy użytkowników (tzw. real users; badanie Megapanel PBI/Gemius). Od maja, kiedy powstała Generacja Gadu-Gadu, zapisało się do niej już ponad 2,5 miliona osób.
Po miesiącu od uruchomienia portalu, zapisało się do niego 60 tysięcy użytkowników, po dwóch miesiącach – już ponad 100 tysięcy, po czterech miesiącach – pół miliona (dziennie dołączało 4 tysiące nowych osób). Przełomem był koniec września, kiedy liczba użytkowników przekroczyła 1 milion (wówczas pierwszomilionowa osoba otrzymała w nagrodę nowoczesny multimedialny komputer od Gadu-Gadu). We wrześniu dynamika przyrostu liczby użytkowników jeszcze bardziej przyspieszyła – na początku listopada ich liczba przekroczyła 2 miliony. Obecnie (koniec listopada) wynosi ona 2,5 miliona osób. Codziennie dołączają kolejni internauci, tworząc własne grupy i dopisując się do już istniejących 13 tysięcy grup.
– Prawie 900 tysięcy użytkowników Generacji Gadu-Gadu we wrześniu to czytelny znak i dowód na to, że portal zyskał liczną i wierną grupę odwiedzających – mówi Krzysztof Szalwa, prezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – Generacja Gadu-Gadu to najliczniejszy serwis społecznościowy w polskim internecie.
Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.