Z usług mBank korzysta obecnie przeszło 730 tys. Klientów indywidualnych i biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500 dziennie.
Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku
100 000 – 26.07.2001
200 000 – 24.01.2002
300 000 – 12.07.2002
400 000 – 03.01.2003
500 000 – 23.05.2003
600 000 – 15.10.2003
700 000 – 03.03.2004
800 000 – 28.07.2004
900 000 – 18.11.2004
'Dynamika przyrostu nowych rachunków utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Stale rozwijamy i ulepszamy naszą ofertę. Właśnie wprowadzamy nowy produkt – eMAX plus. Liczę, że atrakcyjność cenowa tego rachunku oszczędnościowego – aż 5,3% a vista – spowoduje jeszcze większe, niż obecnie, zainteresowanie Klientów ofertą mBanku i już wkrótce będziemy świętować osiągnięcie 1 mln rachunków.’ – mówi Paweł Kucharski, Wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA odpowiedzialny za rozwój produktów i marketing mBanku.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!