Od końca listopada WirtualneMedia.pl serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media.
W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą Wirtualnemedia.pl przeprowadza konkurs, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące danej firmy. Warunkiem uczestnictwa jest zamówienie subskrypcji serwisu, bo tylko tym sposobem można otrzymać pytanie konkursowe. Co tydzień wygrywają trzy osoby.
Sponsorami nagród są m.in.: Tele5, RMF FM, Canal+, Radio Pin, Axel Springer Polska, TVN, UPC, VIVA czy Polsat.
Mamy nadzieję, że współpraca z największymi polskimi firmami z branży mediów podniesie prestiż Wirtualnemedia.pl a nagrody w konkursach będą miłym prezentem dla naszych czytelników – mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny . Naszymi czytelnikami są ludzie wykształceni i wymagający, chcemy by w naszym portalu znaleźli wszystkie interesujące ich informacje i jesteśmy otwarci na sugestie i nowe propozycje – dodaje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.