Super Media Sp. z o.o. zakończyła prace nad kolejnym wdrożeniem autorskiego systemu do zarządzania treścią Content Manager 2.0. Nowe wdrożenie zostało przeprowadzone w serwisie internetowym Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA
Całość przeprowadzonych prac obejmowała stworzenie nowego serwisu o jednakowej zawartości jak to miało miejsce w dotychczasowym serwisie, dostosowanie serwisu do technologii Content Manager 2.0, jak również przeniesienie istniejących mechanizmów do nowego serwisu.
Na mocy umowy zawartej przez obydwie firmy, Super Media służy BPH PBK wsparciem przy realizacji działań wychodzących poza możliwości systemów zarządzania treścią.
Content Manager 2.0 jest autorskim narzędziem Super Media do zarządzania serwisami internetowymi.
http://www.supermedia.pl
http://www.bphpbk.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.