Polski Internet Komórkowy powiększył pakiet swoich produktów o system SMS Publisher.
Jest to system skierowany w głównej mierze do wydawnictw prasowych, wydawców gazet oraz magazynów, publikowanych w dowolnym cyklu wydawniczym. Oferta jest też skierowana do twórców portali oraz serwisów internetowych zainteresowanych obecnością na swoich łamach nowoczesnych, preferowanych przez współczesnego odbiorcę, form rozrywki.
SMS Publisher umożliwia przesyłanie za pomocą sms-ów rozwiązań krzyżówek, rebusów czy diagramów. Jest doskonałą metodą wysyłania sms-em rozwiązań konkursów o bardzo nawet zróżnicowanej formie. Pozwala na wyrażenie opinii czytelniczej przy użyciu dowolnego modelu telefonu komórkowego.
System tworzy nową, niestandardową jakość komunikacji pomiędzy redakcją wydawnictwa bądź serwisu a biorącymi w zabawie udział czytelnikami i użytkownikami witryn www. Korzystanie z możliwości systemu nie wymaga, w przeciwieństwie do tradycyjnych metod, poświęcenia czasu i dużego zaangażowania. Jego zaletami są szybkość i wygoda.
SMS Publisher funkcjonuje już na łamach tygodnika „ANGORA”. Od samego początku cieszy się dużym powodzeniem, jest aktywnie stosowany przez czytelników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.