21 stycznia miała miejsce premiera nowego serwisu korporacyjnego Teluk.net teluk.net. Firma poszerzyła swoją ofertę w zakresie dostarczania treści i strategicznego zarządzania jakością informacji w przedsiębiorstwie.
Teluk.net jest agencją interaktywną specjalizującą się w tworzeniu zawartości internetowych serwisów korporacyjnych. – Klienci wymagają kompleksowych usług, nie tylko dostarczania treści, ale przede wszystkim planowania strategii komunikacji z partnerami – przyznaje Tomasz Teluk, prezes firmy. – Odpowiednia komunikacja z wykorzystaniem Internetu przekłada się na zysk firmy, przynosi oszczędności – dodaje.
Teluk.net, zgodnie z trendami w organizacjach amerykańskich i zachodnioeuropejskich, kładzie nacisk na jakość informacji, a nie na wykorzystywane narzędzia informatyczne. – Firmy wydają gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią, zapominając, że w efektywnej komunikacji największe znaczenie ma jakość informacji. Na zachodzie owa tendencja już dawno uległa odwróceniu. W 2002 roku globalne wydatki na zakup treści osiągnęły poziom 50 mld dolarów – tłumaczy Teluk. O odbiorze informacji przez klienta decyduje jakość. Składnikami jakości informacji są zwięzłość, kompletność, jasność i zrozumiałość.W Polsce przyjęła się tendencja, że wpierw kupowana jest technologia, dla której znajduje się zastosowanie. Korporacje wydały gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią (Content Management Systems – CMS), po czym okazało się, że w organizacji występuje deficyt treści.
W polskim Internecie szczególnie ubogie są treści skierowane do klientów i partnerów biznesowych. Do tworzenia zawartości firmowych stron WWW delegowani są szeregowi pracownicy, nie posiadający odpowiedniego przygotowania do tworzenia tekstów, nie rozumiejący specyfiki hipertekstu, którym w toku codziennych obowiązków najzwyczajniej brakuje czasu, aby skupić się na jakości informacji. Efektem jest niska ocena publikowanych treści przez użytkowników (patrz: badania i-Metrii). – Przy tworzeniu serwisu internetowego gust projektanta i zleceniodawcy przeważnie zawodzi – podkreśla Marek Teluk, Dyrektor ds. Technicznych Teluk.net. – Staramy badać funkcjonalność witryny przede wszystkim pod kątem użytkownika – dodaje.
– Od tej pory klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów – reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej, budowlanej, medycznej.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.