Tematem przewodnim IV Forum będzie: „Cyfrowe wykluczenie czyli: Jak zapobiec podziałowi informacyjnemu polskiego społeczeństwa””. Podczas Forum bedzie można uzyskać odpowiedź na pytania: czy problem „Digital Divide” realnie istnieje w naszym kraju” jakie mogą być tego konsekwencje społeczne, ekonomiczne, edukacyjne i kulturowe” Co można zrobić dzisiaj, aby zapobiec takiemu wykluczeniu w przyszłości” Jaka powinna być rola rządu i samorządów, organizacji pozarządowych, mediów i inicjatyw społecznych w kreowaniu skutecznych rozwiązań problemu „Digital Divide””
Internet Obywatelski to niekomercyjna i apolityczna inicjatywa stawiająca sobie za cel rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Do tej pory zorganizowaliśmy trzy spotkania Forum, w których wzięło udział po kilkaset osób. Były one poświęcone głównie kontaktom obywateli z władzą, dostępowi do informacji publicznej, telepracy oraz roli Rządu w budowie podstaw społeczeństwa informacyjnego.
IV Forum Internetu Obywatelskiego odbędzie się 21 stycznia (wtorek, pierwszy dzień targów Komputer Expo 2003) w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14.
http://www.egov.pl/4forum/index.php
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.