Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego uruchamia drugą edycję podyplomowych studiów „Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”. Pierwsza edycja, która zakończyła się w czerwcu 2002 roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem słuchaczy. Rekrutacja na drugą edycję studiów podyplomowych potrwa do 31 stycznia 2003 roku, zaś pierwsze zajęcia odbędą się już w lutym. Tak jak w przypadku pierwszej edycji, warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej oraz ukończenie studiów wyższych. Studia trwają 2 semestry i kończą się obroną pracy dyplomowej.
Zajęcia odbywają się średnio co dwa tygodnie i prowadzone są w formie wykładów oraz warsztatów praktycznych. Na program składają się następujące bloki: psychologiczny, socjologiczny, medialny i komunikacyjny.
„Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób z wykształceniem wyższym, pracujących dla mediów i w mediach, jak również działających w pozamedialnych sferach aktywności publicznej, gospodarczej, czy administracyjnej i korzystających na co dzień w swej pracy ze środków komunikacji masowej” – mówi dr Roman Zawadzki, kierownik studiów.
Celem studiów jest zapoznanie studentów z psychologicznymi uwarunkowaniami kontaktów interpersonalnych, kreowaniem wizerunku i osobowości medialnej, autoprezentacją oraz efektami manipulacji medialnej. Studia pozwalają też zgłębić tematykę mediów masowych, takich jak telewizja, radio, prasa czy Internet. Słuchacze zdobywają również wiedzę z zakresu psychologii ogólnej i społecznej, metodologii badań opinii publicznej, a także elementów socjologii i kulturoznawstwa, w kontekście komunikacji masowej.
„Polecam te studia każdemu dziennikarzowi, nawet z dużym doświadczeniem, bo dzięki nim poznajemy nasz zawód od strony teoretycznej. Każdy dziennikarz na co dzień kontaktuje się z ludźmi, dlatego poznanie zasad komunikacji jest dla niego niezbędne.”- mówi Beata Gajlewska, dziennikarz, absolwentka ubiegłorocznej edycji studiów.
Wysoki poziom studiów gwarantuje skład kadry dydaktycznej; wykładowcami są pracownicy naukowi Wydziału Psychologii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego: m. in. prof. Maria Lewicka, prof. Elżbieta Zakrzewska-Manterys, dr Mirosława Huflejt-Łukasik, dr Dominika Maison, dr Grażyna Fluderska oraz praktycy – znani specjaliści i dziennikarze.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.