„Rezygnacja z usług Telekomunikacji Polskiej była możliwa dzięki zniesieniu jej monopolu na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne” – mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Telefonii Dialog. W obszarze terminowania (zakańczania) ruchu za granicą Dialog współpracuje z kilkoma operatorami – trwają rozmowy z kolejnymi. Abonenci Dialogu nie odczuwają zmiany sposobu realizowania połączeń międzynarodowych przez Dialog – sposób wybierania numeru (bez prefiksu) oraz ceny połączeń nie uległy zmianie.
„Usamodzielnienie się Dialogu w tym obszarze usług pozwoli na zbudowanie oferty taryfowej niezależnej od TP SA, o wysokich standardach jakościowych, elastycznej, dostosowanej do potrzeb naszych klientów” – dodaje prezes zarządu.
Na razie z usług Dialogu mogą korzystać tylko jego klienci. Trwają prace nad ofertą usług międzynarodowych dla innych abonentów krajowych oraz terminowania ruchu z zagranicy do kraju.
Od 15 listopada 2001 roku abonenci Dialogu mogą korzystać z usługi Oszczędnych Rozmów Internetowych realizowanych w oparciu o technologię VoIP, płacąc za połączenia międzynarodowe nawet do 45 procent mniej. Aby prowadzić Oszczędne Rozmowy Internetowe nie trzeba podpisywać osobnej umowy,a do uzyskania połączenia wystarczy zwykły telefon. Decyzję o skorzystaniu z usługi abonent podejmuje każdorazowo przed każdym połączeniem poprzez wybranie prefiksu 00.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.