Serwis eGospodarka.pl uruchomił opartą na Programie Partnerskim, internetową Platformę Reklamową, w której płaci się jedynie za rezultaty kampanii reklamowej.
Przy pomocy Platformy Reklamowej, na stronach WWW uczestników programu, reklamowane mogą być dowolne produkty lub usługi. Dzięki zaawansowanym narzędziom personalizacji Platformy Reklamowej, reklamodawcy mają możliwość wyboru najbardziej dla nich korzystnego sposobu rozliczania kampanii.
W zależności od swoich potrzeb mogą oni opłacać prowizję za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy, pozyskanie zarejestrowanego użytkownika czy też za konkretne wyniki sprzedaży będące rezultatem przejścia klienta ze strony, na której wyświetlana jest reklama. Klient płaci więc zawsze za wymierne rezultaty.
Platforma daje też reklamodawcy możliwość samodzielnego wyboru formy reklamy oraz witryn, na których ma się ona pojawiać. Poprzez panel administracyjny reklamodawca wybiera ogólny zakres tematyczny stron na których ma pojawiać się reklama; ma też możliwość wyboru określonej, pojedynczej witryny lub zestawu witryn na których będą reklamowane oferowane przez niego produkty lub usługi. W trakcie kampanii można zmieniać zestaw witryn, na których wyświetlana jest reklama, dodawać lub usuwać poszczególne bannery. System rozbudowanych statystyk, pozwalający w czasie rzeczywistym śledzić rezultaty akcji reklamowej pomoże zaś w podejmowaniu optymalnych decyzji o kształtowaniu kampanii.
Klient określa również prowizję, którą będzie wypłacał partnerom. Platforma Reklamowa pełni więc funkcję zautomatyzowanego pośrednika między reklamodawcą a webmasterami i właścicielami serwisów, pozwalając na znaczne obniżenie kosztów internetowej kampanii reklamowej.
Uczestnicy Programu Partnerskiego – webmasterzy lub właściciele serwisów internetowych – otrzymują 70 proc. wypłacanej przez klienta prowizji. Dzięki dużej elastyczności przy rejestrowaniu partnerów, krąg uczestników Platformy Reklamowej Partner.eGospodarka.pl nie ogranicza się jedynie do dużych portali lub wortali, w których odsetek osób reagujących na coraz bardziej wymyślne formy reklamy zmniejsza się z miesiąca na miesiąc.
Wśród witryn biorących udział w Programie Partnerskim mogą znaleźć się zarówno duże serwisy, jak też małe witryny o precyzyjnie ustalonych, wąskich grupach docelowych. W każdym przypadku reklamodawca ponosi ten sam koszt – płaci wyłącznie za dokładnie określone rezultaty swojej kampanii.
W programie Partner.eGospodarka realizowanych jest już kilka kampanii reklamowych, między innymi Newsweeka czy czasopism językowych Eli. Kampanie te są rozliczane za sprzedaż prenumeraty. Podobną drogę wybrała firma eISP płacąca za sprzedaż Pakietu Intro wraz z Kreatorem Stron Internetowych Site Studio.
http://www.partner.egospodarka.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.