Od 27 stycznia 2003, każdy użytkownik komisu internetowego Półceny.pl (polceny.pl) może zostać Partnerem serwisu, poprzez udział w Programie Partnerskim.
Program Partnerski to nowe narzędzie, dzięki któremu każdy Internauta może wziąć udział w promowaniu komisu Półceny.pl, umieszczając element graficzny na swojej stronie WWW. Partnerzy otrzymują 1 PLN za każdego przekierowanego ze swojej strony użytkownika, który dokona rejestracji w komisie Polceny.pl.
„Myślę, że Program Partnerski spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony Internautów, jest to łatwa i szybka forma zarabiania pieniędzy, bardzo popularna np. w Stanach Zjednoczonych.”- zapewnia Michał Woszczerowicz prezes zarządu Półceny.pl. „Wystarczy, że użytkownik umieści jeden z przygotowanych przez nas elementów graficznych na swojej stronie WWW, a Komis na podstawie statystyk wypłaci odpowiednie wynagrodzenie.
W „Bibliotece elementów graficznych” przygotowanych na potrzeby Programu Partnerskiego przez Komis, znaleźć można trzy formy reklamy: baner, boks,wyszukiwarka. Biblioteka będzie stale uzupełniana o nowe propozycje, wychodząc na przeciw potrzebom użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.