Zespół firmy Fargo przygotował dwa nowe serwisy internetowe, najważniejszą premierą dla Fargo jest start nowej firmowej strony WWW, działającej pod adresem fargo.pl.
Przy okazji tej premiery uległo zmianie logo firmy. Sam serwis i jego struktura również uległa znacznej zmianie i rozbudowie. Serwis w tej chwili w dużym stopniu odwzorowuje ofertę i zainteresowania zespołu Fargo. Znacznej rozbudowie uległ dział m-commerce, usługi z tej dziedziny, obok usług związanych z projektowaniem stron internetowych (webdesign) i rozwiązań dla handlu internetowego (e-commerce), są dla Fargo kluczowymi obszarami działalności.
„Nasz nowy serwis WWW wyposażyliśmy w szereg rozwiązań, które pomogą nam w kontakcie z naszymi obecnymi i przyszłymi klientami. – powiedział Tomasz Zywer, dyrektor handlowy Fargo – zależy nam na tym, aby przekazywać im jak najszybciej informacje na temat naszej działalności i osiągnięć”.
Dla stałych Klientów został przygotowany ekstranet, który ma być dla nich stałym źródłem informacji na temat przebiegu prac nad danym projektem.
Druga ważna premiera dotyczy uruchomienia nowego serwisu drukarni wielkoformatowej OPINION, jednej z największych na polskim rynku dostawców rozwiązań z zakresu reklamy wielkoformatowej. Serwis działa pod adresem www.opinion.com.pl.
http://www.fargo.pl
http://www.opinion.com.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.