Z każdym miesiącem mBank odnotowuje wyraźny wzrost deponowanych przez osoby fizyczne oraz mikroprzedsiębiorstwa oszczędności, oferując bardzo korzystne warunki dla ponad 361 tys. Klientów. Stały progres wartości depozytów, liczby Klientów i rachunków (obecnie ponad 436 tys.) jest potwierdzeniem prawidłowo wybranego modelu biznesowego, w którego centrum znajduje się Klient.
Dynamika przyrostu depozytów zgromadzonych w mBanku w 2002 roku w porównaniu do stanu na koniec 2001 roku wyniosła 76,3%, przyrost rachunków w tym okresie to ponad 111,7%, a Klientów 131,8%. Wartość środków zdeponowanych na rachunkach w mBanku wzrosła w ubiegłym roku o 791 mln zł. mBank osiągnął 45% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim sektorze bankowym w okresie od początku stycznia do końca sierpnia 2002 roku.
Obecnie udział depozytów mBanku w wartości depozytów gospodarstw domowych w polskim systemie bankowym to blisko 1%. Do końca br. mBank planuje pozyskać ponad 2,6 mld. zł.
„Obserwujemy obecnie znikomy przyrost liczby Klientów tradycyjnej bankowości detalicznej oraz niespotykany dotychczas spadek wartości depozytów w systemie bankowym, rzędu blisko 8 mld zł w ubiegłym roku. Jest to wyraźny sygnał, że obsługa wyłącznie okienkowa oraz tradycyjny model prowadzenia biznesu bankowego przestają być atrakcyjne, a rynek osiągnął poziom nasycenia. Tymczasem bankowość elektroniczna przeżywa bardzo dynamiczny rozwój. Zachowanie naszych Klientów – powierzających nam swoje oszczędności, potwierdza zasadność przedsięwzięcia, jakim jest mBank. Rynek zweryfikował potrzebę „banku innego niż wszystkie”. Nowatorstwo i atrakcyjność oferty, jaką kierujemy do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej oraz wygodny dostęp do rachunków, my otrzymujemy zaufanie i depozyty” zaznacza Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, odpowiedzialny za prowadzenie mBanku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.