Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, podpisał umowę z firmą K2 – dostawcą usług multimedialnych. Umowa dotyczy dostawy usług dostępu do Internetu w wersji Premium o przepustowości 1,5 Mb/s.
Dzięki korzystaniu z sieci Crowley firma K2 uzyska znaczny wzrost szybkości i jakości korzystania z zasobów Internetu, co ma istotne znaczenie dla oferowanych przez nią produktów.
Umowa oparta jest na wzajemnym świadczeniu usług: Crowley dostarcza produkty swojej sieci, natomiast K2 wykona dla operatora nowy serwis WWW. Korporacyjne strony internetowe będą stworzone, w oparciu o system CMS. Projekt stanowi jedno z pierwszych tego typu wdrożeń w Polsce.
„Od dłuższego czasu korzystaliśmy z usług operatorów telekomunikacyjnych w obszarze dostępu do Internetu, który jest kluczowy w naszej działalności. Niestety, mieliśmy wiele problemów z poprzednimi operatorami. Dlatego zdecydowaliśmy się wybrać sieć Crowley, o której słyszeliśmy wiele pozytywnych opinii. Cieszy nas fakt, że Crowley także docenił naszą ofertę i zlecił nam realizację kompleksowego serwisu WWW.” – mówi Michał Lach, prezes K2 Internet.
„Do realizacji serwisu WWW wybraliśmy firmę K2 głównie ze względu na jej doświadczenie oraz doskonałe referencje. Niebagatelne znaczenie miała też przedstawiona oferta, która okazała się najciekawsza i najbardziej konkurencyjna. Firma K2 z kolei bardzo dobrze oceniła nasze usługi. Dlatego część wzajemnych zobowiązań rozliczymy barterowo. Pozostałe usługi są świadczone na zasadach ogólnych.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.