Microsoft Business Solutions poinformował, że Styropol Sp. z o.o. , wielozakładowe przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i zbytem materiałów termoizolacyjnych, wybrało system Microsoft Business Solutions-Axapta. Wdrożenie sytemu Axapta przeprowadza CSF Polska Sp. z o.o. certyfikowany partner Microsoft Business Solutions.
Wdrożenie systemu Axapta w Styropol Sp. z o.o. rozpoczęło się w styczniu 2003 r. W lipcu br. planowane jest pełne uruchomienie systemu. CSF Polska Sp. z o.o. wdraża:
– moduły finansowe włącznie z kontrollingiem,
– handel,
– gospodarka magazynowa,
– planowanie i rozliczanie produkcji,
– CRM.
Dzięki wykorzystaniu modułu Axapta Object Server wzmocniony zostanie nadzór właścicielski nad rozproszoną strukturą firmy Styropol Sp. z o.o. W trakcie wdrożenia system Axpata zostanie zintegrowany z istniejącym w centrali firmy Schwenk Group Deutschland, właściciela Styropol Sp. z o.o., systemem ERP innego producenta.
„Zdecydowaliśmy się na wdrożenie kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem, by umocnić swoją pozycje rynkową i zwiększyć dynamikę rozwoju organizacji. System Microsoft Business Solutions-Axapta wybraliśmy spośród wielu istniejących na polskim rynku. Axapta spełnia nasze oczekiwania oraz wymagania stawiane przez firmę macierzystą Schwenk Group Deutschland” powiedział Maciej Szewczuk, dyrektor finansowy Styropol Sp. z o.o. „Wybór CSF Polska Sp. z o.o. na partnera wdrożeniowego i współpraca z doświadczonymi we wdrażaniu systemu Axapta konsultantami, zapewnia nam udane wdrożenie i profesjonalną obsługę”.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.