Piątego kwietnia br. Internet Obywatelski zakończył drugą edycję akcji Poseł on-line. Podobnie jak pierwsza, przeprowadzona w marcu 2002 r., polegała ona na rozesłaniu listów elektronicznych do wszystkich 460 posłów. Pierwsze listy wysłane zostały 15 marca 2003 r., drugie listy 26 marca. Na odpowiedzi czekano tym razem aż do 5 kwietnia – a więc dłużej, niż rok temu, bo aż 3 tygodnie.
Podczas ubiegłorocznej akcji w marcu 2002 r. łącznie na oba listy otrzymano tylko 61 odpowiedzi – formę kontaktu elektronicznego potraktowało wtedy poważnie tylko 13,3 proc posłów na Sejm
Druga akcja pokazała pewną zmianę w korzystaniu przez posłów z Internetu jako środka łączności z obywatelami. Obecnie otrzymano łącznie ponad dwa razy więcej odpowiedzi, niż rok temu: 157. Oznacza to, że odpowiedziało 34,1 proc. posłów na Sejm.
Warto zauważyć, że 79 odpowiedzi (ponad 50 proc.) otrzymano w ciągu pierwszych trzech dni po wysyłce pierwszego listu. Drugi szczyt odnotowano 2 dni po wysłaniu listu przypominającego o akcji (24 odpowiedzi).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.