Rusza serwis wpadka.pl stworzony przez firmę Webtel na zlecenie jednej z firm farmaceutycznych.
Serwis ma charakter edukacyjno-rozrywkowy i skierowany jest do młodzieży w wieku od 15 do 25 lat, skoncentrowanej na zabawie (kino, kluby, zabawy towarzyskie). Część edukacyjna serwisu – Poradnia intymna dotyczy przede wszystkim antykoncepcji, zdrowia i urody. Podzielona jest na działy: My body, Uwaga pryszcz, Ratunku!, Wszystko, co chcesz wiedzieć o…, Jak nie wpaść. Część rozrywkowa – Imprezka zawiera gry, konkursy, gadżety, ciekawe linki. W planie są także konkursy SMS’owe. Rozrywkowa jest także oddzielna część serwisu prowadzona przez Kabaret Widelec, która oparta została na systemie do samodzielnego zarządzania treścią – WebCMS Webtela.
Użytkownicy serwisu będą mieli szansę wypowiedzenia się na forum oraz wzięcia udziału w cyklicznie organizowanych chatach z lekarzami oraz sławnymi osobami.
Inspiracją do powstania serwisu były liczne pytania młodzieży nadsyłane do firmy pocztą elektroniczną.
Serwis będzie promowany telewizji oraz czasopismach młodzieżowych
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.