Agencja interaktywna OS3 multimedia zakończyła właśnie prace nad trzecią już prezentacją multimedialną dla ING Nationale-Nederlanden Polska S.A. Podobnie jak poprzednie produkcje, przeznaczona jest do usprawniania i uatrakcyjniania procesu sprzedaży zintegrowanych usług finansowych Grupy ING w Polsce. Już wkrótce za pośrednictwem agentów ING Nationale-Nederlanden trafi ona do ostatecznych odbiorców usług ING.
„Świadomość coraz bardziej zwiększających się wymagań ze strony klientów miały znaczny wpływ na naszą decyzję dotyczącą szerokiego zastosowania prezentacji multimedialnych. Zaproponowane przez agencję OS3 rozwiązania oraz profesjonalizm i terminowość ich realizowania z pewnością miały wpływ na efekt końcowy. Mamy nadzieję, że podobnie jak my, nasi Klienci będą zadowoleni z nowych rozwiązań, jakie dla nich przygotowaliśmy.” – powiedziała Joanna Wilk External Communication Project Manager w ING Nationale-Nederlanden Polska S.A..
Od strony merytorycznej, najnowsza prezentacja zawiera wyczerpujące informacje o Grupie ING na świecie i w Polsce, oraz firmach Grupy ING, a w szczególności Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie ING Nationale-Nederlanden Polska S.A. i ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym S.A..
http://www.os3.pl
http://www.ing.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.