OS3 zajmie się obsługą BMW w internecie
Agencja interaktywna OS3 multimedia zwyciężyła w przetargu na obsługę digital marki BMW.
Agencja interaktywna OS3 multimedia zwyciężyła w przetargu na obsługę digital marki BMW.
Agencja O3 multimedia podpisała z firmą Nazwa.pl długofalową umowę o współpracy reklamowej. W jej ramach odpowiada przede wszystkim za stworzenie i wdrażanie całościowej strategii komunikacji marki.
Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.
Ruszyła kampania internetowa wspierająca nowy, innowacyjny serwis InColours marki Dulux (AkzoNobel Decorative Paints). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.
Po 13 latach Tomasz Pruszczyński przekazał funkcję Prezesa Zarządu agencji interaktywnej OS3 multimedia Damianowi Rutkowskiemu, Wiceprezesowi ds. finansowych.
Agencja interaktywna OS3 multimedia będzie odpowiadać za działania w Internecie marki Charles Quatre & Demi z portfolio Distritex na 5 rynkach europejskich.
OS3 multimedia przygotowała kolejne aktywności internetowe dla międzynarodowego producenta gier i zabawek, firmy Hasbro.