Firma doradcza Infovide w ramach prac architektonicznych związanych z zarządzaniem wiedzą wdrożyła system do zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Danfoss.
W projekcie wykorzystano technologię mySAP HR, obejmował on m.in. gospodarkę kadrową wraz ze strukturą organizacyjną, rozliczenie listy płac, budżetowanie wynagrodzeń, pulpit menedżera oraz raportowanie.
Współpraca Infovide z Danfoss jest kolejnym projektem po wdrożeniu w Energis Polska, BPH PBK, obejmującym doradztwo w zakresie stworzenia Knowledge Platform. Jest to kompleksowe rozwiązanie umożliwiające zarządzanie kapitałem ludzkim, pozwalające na komunikację pracownik – firma poprzez następujące mechanizmy: Human Resources, zarządzanie wiedzą, e-learning, komunikację z pracownikiem.
„Wdrożenie modułu HR wymagało wielu przygotowań. Najbardziej podstawowa i jednocześnie najbardziej pracochłonna okazała się implementacja gospodarki kadrowej oraz rozliczenia listy płac uwzględniające pracowników administracji, produkcji, współpracowników oraz obcokrajowców. Wdrożone w/w funkcjonalności obejmują wszystkie procesy kadrowo – płacowe, jakie występują w przedsiębiorstwie. W płacach zastosowano również rozwiązanie obliczeń wynagrodzeń metodą netto. Przygotowany został także pulpit menadżera czasu pracy wspomagający zarządzanie czasem pracy pracowników produkcyjnych, aktualnie testowany. Funkcjonalność planowania kosztów osobowych pozwoli precyzyjnie budżetować wynagrodzenia w firmie Danfoss w ujęciu rocznym z odwzorowaniem wszystkich aspektów (przekroczenia progów podatkowych, 30-krotności itp.). Ważnym elementem okazało się również opracowanie pulpitu menadżera – narzędzia ułatwiającego pracę kadry zarządzającej – z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb raportowania.” – powiedziała Małgorzata Lewandowska – Balcerzak, Dyrektor Departamentu Personalnego w Danfoss Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.