Aby sprostać coraz większym wymaganiom stale rosnącej liczby klientów, TUI Polska przygotowała nowy serwis internetowy http://www.tui.pl. Serwis zostanie uruchomiony 28 stycznia 2002, jak powiedział Tomasz Kluk 340 Agentom TUI Polska, zaproszonym na prezentację NOWOŚCI na LATO 2002.
Nowy serwis internetowy http://www.tui.pl składa się z części korporacyjnej i drugiej, dotyczącej oferty TUI. Część korporacyjna zawiera informacje o koncernie TUI Group, jego działalności w Polsce, informacje o sieci własnych biur TUI Centrum Podróży, a także informacje o dobrze rozbudowanej sieci biur agencyjnych współpracujących z TUI Polska. Nie zabraknie tam informacji o wszystkich sieciach hotelowych należących do koncernu, jak na przyklad bardzo dobrze już w Polsce znanej sieci RIU lub Grecotel. Umieszczone zostały także informacje o filozofii TUI, której ważnymi elementami są ekologia i bezpieczeństwo. Na stronach www.tui.pl znajdą się także informacje o możliwościach kariery w TUI, zarówno w Polsce jak i za granicą.
W części dotyczącej oferty TUI, serwis http://www.tui.pl stwarza użytkownikowi możliwość przeszukiwania szeroko rozbudowanych ofert katalogowych oraz ofert LAST MINUTE. Informacje o ofertach LAST MINUTE będą pobierane bezpośrednio z systemu rezerwacyjnego, dzięki czemu oferty będą zawsze aktualne i cały czas aktualizowana będzie ich dostępność. Użytkownik będzie mógł uzyskać wszystkie informacje przydatne przy planowaniu wypoczynku oraz dokonać zakupu. Serwis www.tui.pl zawiera wiele dotatkowych informacji o krajach i regionach, o wycieczkach fakultatywnych w miejscu wypoczynku oraz o ofertach ubezpieczeniowych. Celem serwisu internetowego http://www.tui.pl jest zwiększenie znajomości marki TUI w Polsce oraz upowszechnienie jej szerokiej oferty.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.