E-media Consulting stworzyła nowy serwis internetowy dla marki URSA Materiały Izolacyjne, należącej do firmy Pfleiderer Technika Izolacyjna Polska Sp. z o.o. Nowy serwis obejmuje szczegółowe informacje na temat produktów izolacyjnych URSA oraz ich praktycznych zastosowań przy izolacji cieplnej, akustycznej i ogniowej budynków i obiektów przemysłowych.
Serwis składa się z sześciu najważniejszych działów (aktualności, o firmie, produkty, aprobaty i badania, obiekty referencyjne, kontakt). Szczególnie rozbudowany został dział dotyczący informacji o produktach URSA. Znajdują się tu nie tylko dane techniczne, opisy i zdjęcia produktów, ale również listy możliwych zastosowań wszystkich produktów, instrukcje montażu, aktualne cenniki oraz odpowiednie aprobaty techniczne.
Serwis skierowany jest do różnych grup odbiorców, zarówno do końcowych użytkowników produktów URSA, jaki i do dystrybutorów, hurtowników i partnerów handlowych firmy.
Uruchomienie nowego serwisu związane jest ze strategicznymi zmianami w firmie Pfleiderer. Udziały Pfleiderer Technika Izolacyjna, a z nimi markę URSA, przejął niedawno hiszpański inwestor – Grupa URALITA. Za zgodą urzędu antymonopolowego URSA będzie funkcjonowała samodzielnie, jako producent rozwiązań systemowych – spółka córka Grupy URALITA. Głównym produktem firmy w Polsce jest wełna mineralna z włókien szklanych URSA produkowana w zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.