Dolnośląska Izba Gospodarcza rozpoczyna cykl konferencji pt. „E-biznes w Unii Europejskiej”. Celem spotkań będzie przedstawienie możliwości zastosowania w przedsiębiorstwach rozwiązań budowanych na bazie Internetu. Konferencje będą miały miejsce we Wrocławiu, Zielonej Górze i Legnicy.
Partenerami DIG w ww. imprezach są TP S.A., MacroSoft Wrocław, MultiBank i Hewlett Packard. Do udziału w konferencjach zostało zaproszonych ponad 700 przedsiębiorstw z regionu a także przedstawiciele władz lokalnych i samorządowych.
W trakcie spotkań zostaną omówione dyrektywy Komisji Europejskiej dotyczące prowadzenia handlu, rozliczeń finansowych oraz bezpieczeństwa danych w Internecie. Prezentowane będą również możliwości pozyskania funduszy z programu PHARE 2001 na rozwój technologii Internetowych w przedsiębiorstwach.
Każde ze spotkań składać się będzie z części edukacyjnej i warsztatowej. W pierwszej części organizatorzy zamierzają omówić wpływ zastosowania rozwiązań i narzędzi sieciowych na efektywność handlową oraz polepszenie komunikacji w przedsiębiorstwach.
Warsztaty będą służyły prezentacji praktycznego zastosowania omówionych wcześniej zagadnień na przykładzie usług i produktów partnerów DIG.
Planowane są 4 konferencje: 12 i 13 czerwca we Wrocławiu, 17 czerwca w Jeleniej Górze, 24 czerwca w Legnicy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.