Sms.pl – serwis zajmujący się sprzedażą logo, dzwonków, animacji, tapet i innych telefonicznych gadżetów, uruchomił usługę wyszukiwania stworzoną przez firmę RSI internet.
„Wyszukiwarka elementów dostępnych w serwisie SMS.pl oparta jest na mechanizmie słów kluczowych, czyli słów, które najlepiej opisują zawartość SMS-ów, co jest bardzo istotne w przypadku SMS-ów graficznych. W chwili obecnej opisanych zostało ponad 37 tysięcy elementów, a ich liczba z dnia na dzień rośnie. Nasza wyszukiwarka jest systemem unikalnym w skali kraju, który stworzyliśmy specjalnie na potrzeby serwisu sms.pl. Stale pracujemy nad jej rozwojem i poprawą trafności wyników wyszukiwania, aby zapewnić użytkownikom serwisu maksimum satysfakcji przy wysyłaniu SMS-ów.” powiedział Tomasz Dwornicki dyrektor zarządzający RSI internet.
Wyszukiwarka została zaopatrzona w tezaurus, który jest na bieżąco uzupełniany o nowe zwroty. Śledzenie i późniejsze analizowanie trafności i ilości wyników służy ciągłemu udoskonalaniu słowników. Wyszukiwarka pozwala także na zaawansowane wyszukiwanie z użyciem symboli wieloznacznych * i ” oraz + i – (dany wyraz ma lub nie ma wystąpić w opisie). Dodatkowo wyniki można zawężać do wybranej marki telefonu (Nokia, Samsung, Siemens, Alcatel, Ericsson, Motorola, Mitsubishi, Panasonic), oraz typu elementu.
Sms.pl udostępnia wszystkie elementy partnerom pragnącym zamieścić na swoich witrynach dodatkowe elementy graficzne i dzwonki. Na stronach sms.pl dostępne są kreatory pozwalające na łatwe tworzenie stron i podpinanie ich do własnych witryn.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.