24 czerwca 2003 r. została podpisana miedzy eCard S.A. i American Express Polska umowa, która daje eCard S.A. możliwość autoryzacji online płatności dokonywanych kartami American Express w Polsce. Umowa obejmuje autoryzacje transakcji dokonanych bez fizycznej obecności karty (tzw. card not present).
Dzięki temu jako jedyni w Polsce zaoferujemy naszym klientom możliwość obsługi transakcji dokonywanych kartami American Express – powiedział Piotr Kaczanowski, Dyrektor Handlowy eCard S.A. – jest to niewątpliwie przełom na rynku.
Umożliwienie opłacenia transakcji kartą American Express szczególnie ucieszy klientów zagranicznych, którzy stanowią ok. 35% wszystkich płacących przez system autoryzacji online eCard S.A. oraz tych sprzedawców, którzy swoją ofertę kierują głównie do klientów zza oceanu.
Wdrożenie usługi wymaga od nas pewnych zmian w naszym systemie, niemniej jednak nie wpłyną one negatywnie na jego ciągłość pracy – zapewnia Wojciech Barwaśny, Dyrektor Techniczny eCard S.A. Uruchomienie usługi planowane jest na koniec sierpnia 2003 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.