Sybase zainwestuje 25 milionów dolarów w rozwój aplikacji mobilnych wykorzystujących technologię Wi-Fi (Wireless Fidelity). Firma rozpocznie prace nad udoskonaleniem technologii we współpracy z uznanymi placówkami naukowymi oraz siecią swoich partnerów. Sybase przeprowadzi także globalną kampanię marketingową, mającą na celu edukację rynku w zakresie wykorzystania Wi-Fi.
Sybase uruchomi sieć centrum kompetencyjnych m.in. w Parku Badań i Technologii na Uniwersytecie Waterloo (Research and Technology Park). Sybase wykorzysta również doświadczenia swoich klientów oraz ponad tysiąca partnerów, co pozwoli przyśpieszyć rozwój aplikacji mobilnych oraz przenośnych baz danych.
Wi-Fi to bardzo obiecujący rynek. Rozwiązania wykorzystujące technologię Wireless Fidelity stają się coraz bardziej popularne, cały czas jednak brakuje odpowiedniej wiedzy na temat ich zastosowania. Przedsiębiorstwa dostrzegają potencjalne korzyści wynikające z wykorzystania tej technologii, rynek jednak reaguje dosyć wolno, odkładając decyzję o inwestycji w technologię Wi-Fi. Obawy budzi bezpieczeństwo przesyłu danych, niepewny rozwój środowiska aplikacji czy stabilność oprogramowania. Tymczasem Wi-Fi rozwiązuje wiele problemów związanych z kosztami i wydajnością rozwiązań mobilnych. Niektórzy analitycy wskazują, że technologia będzie rozwijać się w tempie 30% rocznie. – powiedział Grzegorz Walicki, Dyrektor Generalny Sybase Polska
Z technologii mobilnych Sybase korzysta obecnie 10 tysięcy firm na całym świecie, a z należącego do Sybase serwisu AvantGo, ponad 8 milionów zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.