Nowy miesięcznik nazwany „A4” jest skierowany do ludzi z charakterem, zamożnych, poszukujących, świadomych, inteligentnych, ceniących swój czas, komfort, wygodę, przywiązanych do marki, dla których dobra jakość, to jakość warta każdej ceny (grupa docelowa 25 – 45).
„Nasz czytelnik wie czego chce i wie jak to uzyskać. My jednak nie mówimy mu o pracy. Nasz magazyn to żurnal stylu życia na najwyższym poziomie. Pragniemy wyrobić zdrowy snobizm. Jesteśmy subiektywni i świadomi. Tacy, jacy są nasi czytelnicy.” – zauważają pomysłodawcy.
Nowy miesięcznik A4 jest produktem czysto polskim, wytworem rodzimych grafików, dziennikarzy, designerów, stylistów, ludzi znanych i cenionych na polskim rynku. Projekt graficzny gazety stworzony został przez jednego z najzdolniejszych polskich designerów; Jakuba Jezierskiego (PIONTY), twórcy miedzy innymi graficznej koncepcji miesięcznika Fluid. Założycielami projektu są Mikołaj Komar (redaktor naczelny), wcześniej twórca i redaktor naczelny miesięcznika Fluid oraz Iwona Czempinska, wieloletni pracownik Ogilvy 66.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.