Poznańska grupa more7 zakończyła wdrożenie systemu zarządzania relacjami z Klientem CRM7 w firmie Raben.
Dostępne na rynku systemy CRM, to w większości rozwiązania zbyt uniwersalne, przeznaczone dla wszystkich, nie spełniające potrzeb konkretnego Klienta. To co odróżnia system CRM7 od innych, to oprócz przekazywania kodów źródłowych, fakt jego dostosowania do specyficznych potrzeb danego Klienta – jego branży i biznesu.
System zarządzania relacjami z Klientem CRM7 jest rozwiązaniem scentralizowanym, wykorzystującym serwerowy system operacyjny Linux oraz przeglądarkę internetową po stronie końcowego użytkownika. Zaletą takiego rozwiązania jest w głównej mierze duża elastyczność w zarządzaniu aplikacją i jej pielęgnacją, niewielkie wymagania sprzętowe po stronie serwera i Klienta oraz niski koszt wdrożenia i utrzymania systemu. Całe rozwiązanie nie wymaga ponoszenia jakichkolwiek opłat licencyjnych, bez względu na liczbę podłączonych użytkowników końcowych i lokalizacji używających systemu.
Na uwagę zasługuje również fakt, iż dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej, istnieje możliwość korzystania z systemu za pomocą technik komunikacji mobilnej, jak telefony komórkowe czy urządzenia PDA, co czyni z niego niezastąpione narzędzie dla przedstawicieli pracujących w terenie.
W chwili obecnej system CRM7 w firmie Raben używany jest przez kilkudziesięciu pracowników firmy w 16 lokalizacjach w kraju, na wszystkich szczeblach kontaktu z Klientem – od handlowców, poprzez kierowników placówek do zarządu włącznie.
Szczegółowa analiza wymagań była podstawą stworzenia przez more7 systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Raben tak, aby system CRM7 w pełnym zakresie wspomagał działania handlowe i marketingowe. Ma to na celu przede wszystkim zwiększenie wydajności i efektywności działań handlowych, podniesienia poziomu satysfakcji Klienta ze świadczonych usług oraz coraz bardziej dokładnego selekcjonowania potencjalnych Klientów i oferowania nowych usług.
Nadrzędnym celem, który postawiliśmy sobie był wybór narzędzia dostosowanego do specyfiki pracy naszego działu sprzedaży, które pozwoli nam na koordynację działań handlowych w całym kraju oraz przełoży się na zwiększenie poziomu satysfakcji Klienta – wyjaśnia Sławomir Błotny, wiceprezes Zarządu w Raben, Dyrektor ds. Sprzedaży.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.