W sierpniu b.r. agencja K2 Internet S.A. podpisała umowę partnerską z niemiecką firmą Inxnet. Na mocy umowy, K2 stała się jedynym w Polsce dostawcą Inxmail, wiodącej platformy informatycznej do obsługi email marketingu.
Inxnet GmbH to istniejący od 1999 roku niemiecki producent oprogramowania, specjalizujący się w technologiach XML i Java. Głównym produktem firmy jest platforma obsługi email marketingu Inxmail, będąca laureatem wielu wyróżnień i nagród branżowych. Inxmail zapewnia sprawne zarządzanie kampaniami e-mailingowymi zapewniając administrację danymi adresowymi i listami wysyłkowymi, przygotowywanie spersonalizowanych emaili oraz pełne prowadzenie i monitorowanie przebiegu kampanii.
Jako Advanced Business Partner firmy Inxnet, K2 Internet stała się pierwszym w Polsce dostawcą Inxmail. Agencja otrzymała prawo sprzedaży systemu swoim klientom zarówno jako samodzielnej technologii, jak i na zasadzie ASP. K2 Internet będzie również adaptować i integrować system na potrzeby klientów oraz zapewniać jego pełny serwis.
Aktualnie Inxmail znajduje się pod koniec prac wdrożeniowych w zespole strategicznego konsultingu e-marketingowego K2 Internet. Tymoteusz Chmielewski, Business Development Director agencji i członek zespołu twierdzi: „Inxmail otwiera niemal nieograniczone możliwości wykorzystania emaili w komunikacji marketingowej i handlowej. Właściwie używany, pozwala bardzo efektywnie zarządzać relacjami z klientami w sferze ich akwizycji i obsługi oraz rozwoju długofalowych relacji. W połączeniu z naszym zapleczem techniczno-organizacyjnym wysłanie kilkuset tysięcy emaili w ciągu paru godzin nie stanowi żadnego problemu”.
O znaczeniu partnerstwa między firmami świadczy powierzenie przez Inxnet agencji K2 prowadzenia serwisu internetowego promującego produkt w Polsce.
http://www.inxmail.pl
http://www.k2.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.