Niecały rok po debiucie porównywarka cen Radar.pl przeszukuje oferty 1729 sklepów internetowych – więcej niż Nokaut, Skąpiec i Ceneo.
Tak szybki rozwój to efekt między innymi silnego wsparcia portalu o2.pl oraz integracji z platformą handlową otwarte24.pl. Radar.pl może też zostać pierwszą polską porównywarką, która przekroczy granicę 2000 zintegrowanych sklepów. Liczy na to Michał Brański, członek zarządu spółki o2.pl, właściciela projektu – Fakt, że nie pobieramy opłat za rejestrację i obsługę sklepu w Radarze zapewnia nam większy potencjalny zasięg niż ma konkurencja. 2000 sklepów to cel, który chcemy osiągnąć do końca roku.
Aktualne statystyki serwisu:
Liczba zintegrowanych sklepów: 1729
Liczba produktów: 1925577
Liczba przekierowań do sklepów ogółem: 1850657
Liczba ofert: 26246221
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.