Grupą mediową Medforum, skupiająca i wydającą największą liczbę portali specjalistycznych o tematyce medycznej w Polsce, uruchomiła nową wersję strony firmowej – Medforum.pl. Nowa witryna jest elementem wdrażanej strategii komunikacji marketingowej firmy.
„Na podstawie badania przeprowadzonego pośród naszych klientów i partnerów został opracowany i wykonany nowy serwis firmowy, który ma na celu lepiej komunikować o działaniach firmy oraz jej portalach” – powiedział Maciej Matuszczyk, Prezes Medforum.
Witryna została wyposażona między innymi w takie rozwiązania, jak: RSS czy wirtualne biuro prasowe, które zawiera najnowsze informacje o firmie oraz o portalach wchodzących w skład Grupy. Ponadto subskrybenci Newslettera, będą mogli otrzymywać poza informacji związanymi z działalnością firmy, interesujące materiały z portali medycznych Grupy Medforum oraz informacje z rynku medycznego.
„Wierzymy, że nowa strona i hasło „Edukacja i Media Medyczne” będą dokładniej oddawały specyfikę i charakter naszej firmy” – dodał Michał Matuszczyk, Wiceprezes Medforum.
Z myślą o klientach i partnerach zagranicznych strona podsiada wersję anglojęzyczną.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.