Ruszyła nowa wersja serwisu społecznościowego dla dzieci i młodzieży poszkole.pl. Dwukrotny wzrost użytkowników w ciągu roku był powodem stworzenia od podstaw bardziej wydajnej wersji strony.
Poszkole.pl w ciągu roku podwoiło oglądalność do poziomu blisko 3 000 000 użytkowników, którzy spędzili na tej witrynie łącznie ponad 3500 lat. –„Większa ilość internautów na stronie oznacza wzrost oczekiwań oraz potrzeb sprzętowych”. – mówi Daniel Walendziak, założyciel Poszkole.pl – „Z tego względu postanowiliśmy całkowicie odmienić serwis nie tylko pod kątem wyglądu, lecz także wydajności, sposobu komunikacji z użytkownikami oraz jakości treści” – dodaje.
Nowy layout serwisu pomóc ma w łatwiejszym odnalezieniu informacji oraz profili w serwisie. Zastosowana żywa i radosna kolorystyka nawiązuje bezpośrednio do rozrywkowej tematyki dominującej na Poszkole.pl. Duży nacisk położono także na komunikację z użytkownikami – maskotką serwisu został Marian, sympatyczna rysunkowa postać trzynastolatka, od której użytkownicy dostają powiadomienia o wiadomościach, komentarzach czy zaproszeniach.
Poza wyglądem, główne zmiany widoczne dla użytkowników polegają na rozbudowie treści, funkcji społecznościowych, dodaniu możliwości lokalizacji użytkowników (funkcja „Jestem tutaj”) oraz oceny zdjęć w profilach (funkcja „Hot Or Not”). Stworzona została kilkuosobowa redakcja pracująca nad tekstami o tematyce popkultury, filmu, mody oraz ciekawostek ze świata polskiego i zagranicznego show-businessu. Dzięki temu serwis będzie miał unikalne treści niedostępne w innych serwisach.
– „Znane są przypadki, kiedy serwisy społecznościowe nie są w stanie udźwignąć ogromnej popularności i przez miesiące serwis jest praktycznie niedostępny. Chcemy unikać takich sytuacji. Mamy wiedzę i zasoby, aby proporcjonalnie do wzrostu ilości użytkowników poprawiać wydajność serwisu” – mówi Daniel Walendziak.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.