Serwisy skierowane do użytkowników telefonów komórkowych rozwijają się powoli. Nadal dominują usługi głosowe.
Firma badawcza Accenture opublikowała raport na temat wykorzystania smartphone’ów w USA. Wyszło na to, że większość ludzi nie potrzebuje zaawansowanych telefonów komórkowych. Głównie prowadzi zwykłe rozmowy, wysyła esemesy, czasem przegląda jakieś strony internetowe (poczta, aktualności).
80% respondentów przyznało, że nie gra na komórkach. 84% nie korzysta z mobilnych aplikacji mailowych, 88% nie ogląda klipów wideo. Tylko 4% ankietowanych spędza nad pocztą w smartphone’ach więcej niż 5 godzin tygodniowo. Zaawansowanych widzów plików multimedialnych jest zaledwie 3%.
Te niekorzystne liczby zmienią się, ale zajmie to sporo czasu. Z dodatkowych usług mobilnych korzystają głównie ludzie młodzi – trzy czwarte osób w wieku 18 – 24 lat przyznało, że nie ogranicza się do rozmów głosowych. W przypadku klientów w wieku 45 i więcej lat odsetek ten wyniósł 69%.
Prognozy dla rynku mobilnego są optymistyczne. Wartość sprzedaży gier powinna skoczyć z 344 mln USD w 2007 do 1,15 mld USD w 2008. W tym samym okresie rynek muzyczny urośnie z 1 mld do 4 mld dolarów.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.