Accenture

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie AI w marketingu sensorycznym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom? […]

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe więcej »

Nokia przekazuje Symbiana

Nokia ogłosiła, że firma Accenture zajmować będzie się systemem operacyjnym Symbian, który wykorzystywany był przez lata w telefonach fińskiego producenta. Zmiana wynika z nowej strategii firmy i porozumienia z Microsoftem zawartego na początku roku.

Nokia przekazuje Symbiana więcej »

Mobilny internet rozwija się, ale powoli

Serwisy skierowane do użytkowników telefonów komórkowych rozwijają się powoli. Nadal dominują usługi głosowe. Firma badawcza Accenture opublikowała raport na temat wykorzystania smartphone’ów w USA. Wyszło na to, że większość ludzi nie potrzebuje zaawansowanych telefonów komórkowych. Głównie prowadzi zwykłe rozmowy, wysyła esemesy, czasem przegląda jakieś strony internetowe (poczta, aktualności). 80% respondentów przyznało, że nie gra na

Mobilny internet rozwija się, ale powoli więcej »

Kokos.pl z Allegro

Nawiązanie współpracy między serwisami umożliwi użytkownikom Allegro zaciągnięcie szybkiej pożyczki na kokos.pl. Obecnie z platformy aukcyjnej Allegro korzysta ponad 7,5 miliona użytkowników. Każda osoba, która ma zbudowaną historię na tym portalu może ją wykorzystać przy ubieganiu się o pożyczkę w kokosie. Jest to niezmiernie cenna informacja dla inwestorów podejmujących decyzję o udzieleniu danej pożyczki. Z

Kokos.pl z Allegro więcej »

Scroll to Top